RECEPTIONER HOTEL

Descrierea cursului

Asigura activitatile de la receptie,repartizarea camerelor in functie de cerintele si solicitarile clientilor – sa ii intampine pe oaspeti – sa dea sfaturi si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine – sa se ocupe de plangerile si solicitarile oaspetilor – sa indeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc. – sa tina inregistrarile si sa faca munca specifica de birou – sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel.

Curs disponibil in

Pitesti – 0784.045.025 sau 0758.490.490, Bucuresti – 0786.333.100, Brasov – 0760.031.178, 0786.333.103, Targoviste – 0753.336.611, Rm. Valcea – 0765.708.877, Slatina – 0745.490.490, Buzau – 0765.190.000, Craiova – 0740.770.771, precum si la cerere in orice alta localitate din tara pentru un grup de minim 15 persoane.

Competente dobandite

  • Comunicarea eficienta la locul de munca;
  • Comunicarea intr-o limba straina;
  • Munca in echipa;
  • Organizarea locului de munca;
  • Promovarea imaginii hotelului;
  • Asigurarea efectuarii platilor;
  • Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea şi plecarea clientilor;
  • Oferirea de servicii hoteliere catre client;
  • Rezolvarea reclamatiilor clientilor.

Cost curs

550 LEI – PLATA IN 3 RATE
*include toate costurile, materiale curs, sustinere examen, eliberare diplome/ adeverinte de studiu
Dosar inscriere: copie xerox : CI, certificat de nastere, casatorie, diploma de studii medii

Programa

Programul si orarul cursului se pot obtine la cerere, folositi datele de contact !
Cursul se poate desfasura oriunde in tara in functie de numarul de solicitari, de asemenea, ne putem deplasa la sediul organizatiei dvs. pentru a sustine sesiuni de training, diverse specializari. SE ASIGURA SUPORT DE CURS

Tematica

Promovarea imaginii hotelului; Asigurarea efectuarii platilor; Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea şi plecarea clientilor; Oferirea de servicii hoteliere catre client; Rezolvarea reclamatiilor clientilor; Adoptarea unei atitudini amabile si placute in relatia cu clientii hotelului

Reduceri

Discount pentru organizatii/ firme/ grupuri in functie de numarul de persoane inscrise la curs

Descarca formular
de inscriere
Descarca Certificat
de absolvire
Descarca Certificat
de calificare
Descarca formularul de inscriere Descarca Certificat de absolvire - specimen Descarca Certificat de calificare- specimen