CURS ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICA

Descrierea cursului

Plănuiți să implementați un proiect cu finanțare nerambursabilă în domeniul turismului și industria ospitalității într-un domeniu dinamic, aflat în evoluție permanentă? Cursul de Administrator Pensiune Turistică propus de societatea noastră se adresează persoanelor care vor să-și însușească cunoștințele necesare gestionării unei unități de cazare, de la cei mai buni specialiști în domeniul turismului. Meseria de administrator de pensiune turistică vă permite și dezvoltarea pe plan social, deoarece mereu veți avea ocazia să dezvoltați relații profesionale și să intrați în contact cu multe persoane din diverse domenii.

IMPORTANT!!! Certificatele/diplomele eliberate de Profesional New Consult sunt recunoscute și acreditate.

Ce veți deprinde în urma absolvirii cursului de Administrator Pensiune Turistică:

Comunicare eficientă la locul de muncă şi în echipă multidisciplinară;
Contabilitatea în turism;
Norme de protecţia muncii;
Tehnici de vânzare;
Marketing turistic;
Potenţialul turistic al agenţiei;
Organizarea activităţii în cazul pensiunilor turistice;
Selectarea personalului;
Alimentaţia în cadrul pensiunilor turistice;
Particularităţi specifice pensiunilor turistice.

Cost curs

575 LEI – PLATA ÎN 3 RATE – 5% REDUCERE PENTRU PLATA INTEGRAL LA ÎNSCRIERE
*include toate costurile, materiale curs, susținere examen, eliberare diplome/ adeverințe de studiu
Discount pentru organizații/ firme/ grupuri în funcție de numărul de persoane înscrise la curs

Dosar inscriere

Dosar înscriere: copie CI, certificat de naștere, căsătorie, diploma de studii (10 clase)

Programa

Programul și orarul cursului se pot obține la cerere, folosiți datele de contact !
Cursul se poate desfășura oriunde în țară în funcție de numărul de solicitări, de asemenea, ne putem deplasa la sediul organizației dvs. pentru a susține sesiuni de training, diverse specializăriSE ASIGURĂ SUPORT DE CURS